October 21, 2010

mari tengok GP aku. hehe

Assalamualaikum.. hah. ape cerita orang sinun? sihat? harap-harap sihat sejahtera yaw. atas permintaan kawan-kawan, maka di update la blog ini. sejak berbulan-bulan ni, aku tak ada masa nak update blog. tambah-tambah lagi bila angin malas datang. haish.
aritu aku ade cerita pasal GP *guinea pig kan? ni lah guinea pig kesayangan aku tu. hehe
ni mase hari pertama aku beli dorang. kecikkk lagi.
ni name die Kiki.
yang ni lak name die Lala @ Lili. ni opah yang pilihkan. hehe
hah! padan muke dorang kena mandi. 2 hari berturut aku mandikan dorang. heh~
bergambar dihadapan pintu rumah.
sejukkkkkkkkk!! padan muke korang kena mandi. haha
pengalaman aku bela dorang ni tak de la banyak. yela, baru je bela dorang ni. sebulan pon blom cukup lagi. setakat ni pengalaman bela dorang ni nak kena banyak sabar la. same je macam kite jugak. nak kena makan tiap-tiap hari, kena kemas-kemas tempat tinggal dorang, nak kena timang-timang, belai-belai... erk! heh~
dorang ni da macam anak aku da rasenye. bile nak kuar je, mesti teringatkan dorang ni. risau takot makanan dorang abes. hoho. papepon, aku sayang gila kat dorang ni. sape jadik kepunyaan aku mesti aku sayang gila. hahaha. ok. da melalut. oklah. stop sampai kat sini je. nanti aku akan update kisah dorang dari tahun ke tahun yaw. wassalam

No comments: