November 7, 2010

balasan untuk nombor yang tak dikenali

Haha.. ok. awal-awal lagi aku dah gelak. ape entah yang kelakar sangatkan. hadoi la. aku nak cerita tentang sms yang kita mesti balas kalau nombor yang tak dikenali kacau. ni idea aku je. baru je try buat semalam. selama ni aku guna ayat baik-baik je tak jalan. aku cube ayat ni je, menjadik pulak. hehe.
semalam ade nombor tak dikenali misscall aku. then aku balas la balik tanye die sape. boleh pulak dok main-main ngan aku.
sebelum tu aku nak kenalkan watak nombor tak dikenali tu sebagai " H" iaitu " Hantu". dan "A" adalah "Aku". selalu nombor tak dikenali kalau aku rajin simpan aku akan letak name dorang sebagai Hantu. haha. padan muke. sape soh tak nak bagitahu name. kan aku dah kasik name tu.
A: Ni sape?
H: Ade la.
A: Nape misscall? Ade ape ye?
H: Hahahahaha.. kelakar siot..
A: Tak kelakar la sengal.
H: Nak ngorat boleh?
*** aku malas layan***
H: Da la garang. sombong lak tu.
A: Matilakau.
Hah! best tak ayat "Matilakau". 1st time kot aku balas kat nombor yang tak dikenali camtu. haha. papehal kalau la orang tu bace blog aku, sori ye. aku terkasar bahasa. tapi nasihat untuk ko, lain kali jangan main-mainkan orang. mane tahu ade yang balas lagi teruk dari tu.
*camne orang tu boleh tahu aku garang? haha..

6 comments:

[ sHarpEx ] said...

matilakau

maya.sumaiyah said...

sharpex: STYLO! haha

Privacy_Resident said...

kentut la kau

maya.sumaiyah said...

hahaha.. ko la kentut.

haleinaitis0311 said...

hahaha...
kalo ak, ak kasik ayat lagi power...
memg siap maki maka lagi nak2 kalo org tu kite dh tau tp wat2 xtau...hakhakhak..
terbaek la maya..

maya.sumaiyah said...

hmm. nampak care cakap cam kenal. tp mls la pk. malas layan. heheh.